UWAGA MIESZKAŃCY GMINY DOBRA !!!
Z uwagi na konieczność zapobiegania rozpostrzeniania się koronawirusa COVID-19, mając na względzie zdrowie zarówno Państwa, jak i pracowników informujemy, iż na podstawie zapisów § 1 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
do dnia 28 lutego 2022 r. w urzędach administracji publicznej pracownicy mają polecenie wykonywania pracy zdalnej.
Z uwagi na powyższe następują zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej poprzez wykonywanie przez pracowników pracy w systemie hybrydowym.
OSOBISTA OBSŁUGA KLIENTA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE PO WCZEŚNIEJSZYM TELEFONICZNYM UMÓWIENIU SWOJEJ WIZYTY Z ZACHOWANIEM RESTRYKCJI SANITARNYCH.
JAK ZAŁATWIĆ W URZĘDZIE WAŻNĄ DLA CIEBIE SPRAWĘ?
W wejściu do urzędu przy ul. Rynek 1 ustawiona została urna, do której można wrzucać dokumenty przyniesione do Urzędu Miejskiego lub Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej.
Sprawy wymagające osobistego stawiennictwa załatwić można poprzez przywołanie pracownika.
Kontakt z pracownikami Urzędu Gminy Dobra oraz Ośrodka Pomocy Społecznej możliwy jest:
Telefon do sekretariatu UM – 91 39 14 528 lub 729 055 522
Telefonu do sekretariatu OPS – 91 39 14 191 lub 729 055 542
Przepraszam za utrudnienia oraz proszę o wyrozumiałość w zaistniałej sytuacji.
Burmistrz Dobrej
Krzysztof Wrzesień
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |