data dodania: 2021-01-19 | wprowadził: Sebastian Kuran
Urząd Miejski w Dobrej przypomina o obowiązku przedstawienia informacji na temat:
1) rodzaju, ilości i miejscach występowania wykorzystywanych wyrobów zawierających azbest, 2) instalacji i urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest, 3) czasu i sposobu usuwania azbestu lub wyrobów zawierających azbest, 4) czasu i sposobu zastąpienia azbestu i wyrobów zawierających azbest innymi substancjami i wyrobami, mniej szkodliwymi dla środowiska.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 10 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31):
OSOBY FIZYCZNE NIEBĘDĄCE PRZEDSIĘBIORCAMI PRZEDKŁADAJĄ INFORMACJĘ BURMISTRZOWI.
INFORMACJA PODLEGA COROCZNEJ AKTUALIZACJI W TERMINIE DO DNIA 31 STYCZNIA KAŻDEGO ROKU.
W związku z tym prosimy właścicieli nieruchomości o przedłożenie ww. informacji
w nieprzekraczalnym terminie do 31 stycznia 2021 r.
i przesłania na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra
W przypadku niedostarczenia informacji, wykaz właścicieli nieruchomości, którzy nie dotrzymali ustawowych obowiązków, zostanie przesłany do Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego i Urzędu Marszałkowskiego, Wydziału Ochrony Środowiska w Szczecinie. Ponadto osoby zainteresowane wymianą pokrycia dachowego zarówno budynków mieszkalnych, jak i gospodarczych, po przedłożeniu niezbędnych informacji o wyrobach zawierających azbest, będą mogły zostać ujęte we wniosku o dofinansowanie na utylizację wyrobów azbestowych, składanego do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Szczecinie.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.