Zarząd Lokalnej Organizacji Turystycznej Powiatu Łobeskiego
ogłasza
nabór na stanowisko pracy
Forma zatrudnienia: umowa o pracę - ½ etatu
Miejsce zatrudnienia - Łobez
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem edytorów tekstowych, graficznych oraz Internetu
- umiejętność współpracy z ludźmi, łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
- kreatywność i otwartość na nowe pomysły,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie przy realizacji projektów unijnych, działań i kampanii promocyjnych,
- staż pracy lub doświadczenie w branży turystycznej,
- znajomość walorów turystycznych Powiatu Łobeskiego i okolic,
- umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
- prawo jazdy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa turystów krajowych i zagranicznych,
- pozyskiwanie środków zewnętrznych na działalność turystyczną oraz działalność biura,
- opracowywanie i sprzedaż materiałów promocyjnych,
- gromadzenie i aktualizacja danych turystycznych,
- przygotowywanie oferty turystycznej Powiatu Łobeskiego,
- opracowywanie i sprzedaż pakietów turystycznych Powiatu Łobeskiego,
- udzielanie informacji o ofercie turystycznej Powiatu Łobeskiego,
- promocja Powiatu Łobeskiego,
- prowadzenie strony internetowej LOT-u,
- udział w targach turystycznych,
- udział w konferencjach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
- współpraca z Zachodniopomorską Regionalną Organizacją Turystyczną,
- współpraca z samorządem, organizacjami pozarządowymi, branżą turystyczną, innymi LOT-ami i IT oraz jednostkami świadczącymi usługi turystyczne,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań,
- inne zadania zatwierdzone przez władze LOT-u.
Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje/umiejętności/doświadczenie zawodowe/staż pracy.
*Wymagane dokumenty: list motywacyjny oraz życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002r. Nr 101, poz.926 późn .zm.) oraz podpisane.
Dokumenty należy składać w terminie: do 11 stycznia 2013 r. do godz. 15.00 pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Łobzie
ul. Konopnickiej 41, 73-150 Łobez
z dopiskiem
„Nabór na stanowisko pracy – Dyrektor LOT”
Oferty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Łobzie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Starostwa, na
stronie www.powiatlobeski.pl oraz w mediach lokalnych.
Łobez, dnia 14 grudnia 2012 r.
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |