ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE:
''Najładniejsza posesja, zagroda wiejska, teren spółdzielni lub wspólnoty mieszkaniowej Gminy Dobra"
REGULAMIN KONKURSU
I. Cel konkursu:
-poprawa stanu estetycznego otoczenia nieruchomości -mobilizacja mieszkańców Gminy do utrzymania porządku i czystości - promowanie czystego, naturalnego i pięknego krajobrazu
II. Organizator konkursu: Burmistrz Gminy Dobra, Rada Miejska w Dobrej.
III. Zasady konkursu
W konkursie mogą brać udział:
- osoby fizyczne- mieszkańcy Gminy Dobra,
-wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe z terenu Gminy Dobra
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest złożenie stosownej deklaracji zgłoszenia według załączonego wzoru. W terminie do 14 czerwca 2019 r.
IV. Czas trwania konkursu
V. Skład Gminnej komisji konkursowej
VI. Nagrody
Dla laureatów przewidziane są nagrody rzeczowe ufundowane przez organizatorów.
VII. Podsumowanie oraz wręczenie nagród
Podsumowanie konkursu oraz wręczenie nagród odbędzie się podczas dożynek gminnych w Dobrej VIII. Ocenie będzie podlegało:
IX. Listę laureatów i przydział nagród ustali Komisja Konkursowa
W załaczniku formularz zgłoszeniowy
do pobrania: plik.doc
Zgłoszenie do konkursu oznacza zezwolenie na dokonanie oglądu przez komisję konkursową i sfotografowanie nieruchomości, opublikowanie zdjęć praz danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |