OGŁOSZENIE
Administracja Mienia Komunalnego w Dobrej
ul. Traugutta 2, 72-210 Dobra
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
referent ds. gospodarki odpadami na terenie gminy Dobra
1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
Administracja Mienia Komunalnego w Dobrej, ul. Traugutta 2, 72-210 Dobra.
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
3. Rodzaj umowy: umowa o pracę.
4. Określenie stanowiska urzędniczego: referent ds. gospodarki odpadami na terenie gminy Dobra.
5. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) posiada wykształcenie, co najmniej średnie (preferowane wyższe),
2) posiada obywatelstwo polskie,
3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
6. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
2) biegła znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, o opakowaniach i odpadach opakowanych, o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym oraz aktualnych przepisów wykonawczych
3) biegła znajomość obsługi komputera oraz oprogramowania z rodziny Microsoft Office – Word/Excel,
4) sumienność, rzetelność, komunikatywność, zachowanie tajemnicy służbowej.
7. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje:
1) prowadzenie analitycznej ewidencji wpłat za odpady,
2) realizowanie obowiązków sprawozdawczych, informacyjnych i edukacyjnych,
3) egzekucja należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
4) sprawdzanie utrzymania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,
5) realizacja zadań wynikających z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Dobra oraz uchwał powiązanych,
8. Wykaz wymaganych dokumentów:
1) List motywacyjny,
2) Życiorys (CV),
3) Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
4) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenie od pracodawcy jeżeli kandydat jest w stosunku pracy,
6) Kopie innych dokumentów o posiadanych certyfikatach, kwalifikacjach i umiejętnościach,
7) Oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) Aktualne zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
9) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji na stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Dobra w Administracja Mienia Komunalnego w Dobrej o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych”.
10) Oświadczenie o następującej treści: „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”.
9. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:
Kandydaci są zobowiązani do:
1) Złożenia dokumentów, wymienionych w punkcie 8, w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze 2 – referent ds. gospodarki odpadami na terenie gminy Dobra”.
2) Oferty zawierające wymagane dokumenty należy dostarczyć do siedziby Administracji Mienia Komunalnego w Dobrej, ul. Traugutta, 72-210 Dobra, w terminie do dnia 10 maja 2013 roku do godz. 1400.
3) Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną.
4) Dokumenty, które wpłyną do AMK w Dobrej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
5) Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
6) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej gminy Dobra: www.bip.dobragmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń Administracji Mienia Komunalnego w Dobrej.
7) Administracja Mienia Komunalnego w Dobrej zastrzega możliwość zatrudnienia wybranej osoby na czas określony, a następnie na czas nieokreślony.
Dobra, dn. 26.04.2013 r.
Administracja Mienia Komunalnego w Dobrej
ul. Traugutta 2, 72-210 Dobra
informuje, że w ogłoszeniach o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: referent ds. gospodarki odpadami na terenie gminy Dobra, nastąpiła oczywista omyłka pisarska w pkt 8 – „Wykaz wymaganych dokumentów”.
Skreśla się w pkt 8, ppkt. 8) – „Aktualne zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym”.
W związku z powyższym aktualne zaświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych nie jest wymagane.
Dobra, dn. 07.05.2013 r.
Kierownik AMK w Dobrej
Marek Hatalski
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |