Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji gminy
data dodania: 2021-10-08 | wprowadził: Sebastian Kuran
Burmistrz Dobrej
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji gminy.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zapieczętowanej kopercie opatrzonej napisem: "Nabór na stanowisko urzędnicze - ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji gminy w Urzędzie Miejskim w Dobrej" w terminie do dnia 20 października 2021 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra lub pocztą na ww. adres. Dla oferty przesyłanej pocztą terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu, a nie data nadania. Nie przyjmuje się dokumentów drogą elektroniczną.
Ogłoszenie zawierajace wymagania niezbędne do zatrudnienia na ww. stanowisku, zakres zadań, warunki pracy i wymagane dokumenty do pobrania w poniższym linku.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.