Na podstawie §18, ust. 3 Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej Nr IV/28/2003 z dnia 30 stycznia 2003 r. informuję, że osoby, które złożyły wnioski przed 30 września bieżącego roku, zobowiązane są złożyć nowe wnioski wraz z niezbędnymi zaświadczeniami oraz powiadomić organ gminy o zmianach, jakie powstały od daty złożenia wniosku.
W związku z powyższym proszę o złożenie nowych wniosków o przyznanie lokalu, pozostającego w dyspozycji gminy Dobra, wraz z następującymi dokumentami:
- dane o dochodach wnioskodawcy i członków gospodarstwa domowego – potwierdzone odpowiednimi zaświadczeniami,
- w przypadku, gdy wnioskodawca zamieszkuje w lokalu komunalnym, pozostającym w mieszkaniowym zasobie gminy Dobra, należy przedłożyć dokument o warunkach mieszkaniowych, potwierdzonych przez kierownika Administracji Mienia Komunalnego w Dobrej.
Ustala się termin złożenia nowych, kompletnych wniosków do dnia 30 października 2013 r. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów w tym terminie, wnioskodawca zostanie wykreślony z listy osób oczekujących na przydział lokalu mieszkalnego.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z §20, ust. 1 przytaczanej Uchwały, osoby, których wnioski zostały zweryfikowane pozytywnie, umieszcza się w projektach list. Projekty list sporządza się do 30 października każdego roku. Listy osób uprawnionych do otrzymania lokalu mieszkalnego zostaną wprowadzone w formie zarządzenia Burmistrza w terminie do 30 grudnia każdego roku na rok następny. O kolejności umieszczenia na liście osób uprawnionych do otrzymania lokalu mieszkalnego decyduje ilość punktów uzyskanych w oparciu o zasady ich przyznawania. W przypadku uzyskania równej ilości punktów, o kolejności umieszczenia na liście osób uprawnionych do otrzymania mieszkania, decyduje data złożenia wniosku. Wskazanie wolnego lokalu otrzymają osoby kolejno umieszczone na liście, przy uwzględnieniu powierzchni mieszkalnej i wielkości rodziny.
Druk wniosku o przyznanie lokalu mieszkalnego oraz dokument o warunkach mieszkaniowych można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Dobrej, od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530, w pokoju nr 14, tel. (91)3914538.
Burmistrz Dobrej
Barbara Wilczek
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |