Dobra, dnia 24.04.2013 r.
OGŁOSZENIE
Burmistrz Dobrej jako organizator XIV Jarmarku Doberskiego ogłasza otwarty konkurs na obsługę kompleksową zaplecza gastronomicznego wraz z alkoholem oraz usług lunaparkowych i sprzedaż zabawek podczas imprezy
I. Przedmiot konkursu:
Obsługa kompleksowa zaplecza gastronomicznego wraz z alkoholem oraz usług lunaparkowych i sprzedaż zabawek,
II. Zakres rzeczowy konkursu:
Odnośnie zaplecza gastronomicznego wraz ze sprzedażą alkoholu:
a) cel: kompleksowa, profesjonalna obsługa imprezy plenerowej,
b) termin realizacji zadania: 26.07.2013 r. od godziny 15.00 do 28.07.2013 r. do godziny 04.00,
c) miejsce realizacji zadania: Rynek Miejski w Dobrej oraz przyległe ulice według mapy stanowiącej załącznik nr 3,
d) osoba do kontaktu:
Mateusz Marszalec, Tel. 091 39 14 687, email pik@dobragmina.pl
Odnośnie usług lunaparkowych i sprzedaży zabawek:
a) cel: kompleksowa, profesjonalna obsługa imprezy plenerowej,
b) termin realizacji zadania: 26.07.2013 r. od godziny 15.00 do 27.07.2012 r. do godziny 21.00,
c) miejsce realizacji zadania: ulica Kościuszki oraz teren przystanku BUS i sąsiadujące tereny zielone według mapy stanowiącej załącznik nr 3,
d) osoba do kontaktu:
Mateusz Marszalec, Tel. 091 39 14 687, email pik@dobragmina.pl
Warunki konkursu.
Wymagania ze strony organizatora:
a) Doświadczenie w zabezpieczaniu zaplecza gastronomicznego z alkoholem oraz stanowisk handlowych i usług lunaparkowych w trakcie imprez o charakterze plenerowym.
b) Wyposażenie ogródków gastronomicznych w ławostoły wraz z parasolami minimum dla 600 osób (60 kompletów + 30 parasoli).
c) Wykonania ogrodzenia ogródków gastronomicznych.
d) Współfinansowanie imprezy.
e) Wyposażenie 2 ogródków gastronomicznych w:
f) Wyposażenie 2 ogródków gastronomicznych w co najmniej 4 nalewaki roll – bar
g) Wystawienie stoisk handlowych z zabawkami dla dzieci – min. 2 stoiska po 6 mb każde lub 4 stoiska po 3 mb każde,
h) Zabezpieczenie atrakcji dla dzieci, w tym:
Organizatorzy będą brali pod uwagę dodatkowe propozycje wyposażenia ogródków gastronomicznych oraz rozszerzenia oferty usług lunaparkowych nie zamieszczonych w ofercie obsługi imprezy.
Oferent składa wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu potencjałem technicznym (Załącznik nr 1);
b) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
c) oświadczenie oferenta potwierdzające dobry stan techniczny urządzeń oraz posiadanie aktualnych decyzji dopuszczających urządzenia do eksploatacji (Załącznik nr 2).
Zamawiający zastrzega sobie prawo wzywania Wykonawców do przedstawienia dodatkowych dokumentów.
a) Dokumenty, o których mowa w ust. III pkt. 1.lit. b należy dołączyć w formie kserokopii. Wyłoniony oferent będzie musiał przedstawić oryginał do wglądu przez organizatora.
b) Dokumenty, o których mowa w ust. III pkt. 1.lit. a, c, należy dołączyć w formie oryginalnej.
Opis sposobu przygotowania oferty.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
Oferta i wszelkie oświadczenia muszą zawierać: nazwę i adres Oferenta oraz podpis Oferenta.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Treść oferty musi odpowiadać treści formularza oferty (Załącznik nr 4).
Wszelkie poprawki lub zmiany w ofercie (nie wolno używać korektora) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę oraz dodatkowo opatrzone datami ich dokonania.
Oferta musi być złożona w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu z napisem „Oferta – XIV Jarmark Doberski”.
Wszelkie elementy oferty nie opakowane mogą nie być brane pod uwagę podczas otwarcia ofert i oceny ofert.
Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane oraz złączone w sposób trwały.
Wszystkie koszty związane z opracowaniem i dostarczeniem oferty obciążają Oferenta.
V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra
w pokoju nr 8 (Sekretariat) do dnia 31.05.2013 r. do godz. 13:00. Oferty otrzymane po upływie terminu zostaną zwrócone Wykonawcy bez ich otwierania.
Otwarcie ofert i wybór oferenta odbędzie się w dniu 03.06.2013 r. o godz. 12:00 w budynku Urzędu Miejskiego w Dobrej, ul. Rynek 1,
Wybór oferty.
Wyboru oferty dokona komisja w składzie:
W przypadku, gdy nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, wówczas Oferenci, którzy złożyli oferty zawierające taką samą propozycję zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych w terminie do 2 dni roboczych.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, wyłoniona przez komisję.
Formalności przedumowne.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o tym Oferentów, którzy złożyli oferty oraz udostępni tę informację na stronie internetowej (www.dobragmina.pl oraz www.jarmarkdoberski.pl).
Umowa z Oferentem, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zawarta w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od zawarcia umowy w terminie podanym w ust. VII pkt. 2, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Informacje dodatkowe:
Podczas trwania imprezy: czynne będą sklepy spożywczo-przemysłowe zlokalizowane w Rynku i okolicach, w których dopuszcza się sprzedaż napojów alkoholowych i bezalkoholowych bez możliwości spożywania na miejscu.
Podczas trwania imprezy: mogą być czynne stałe punkty gastronomiczne zlokalizowane w Rynku i okolicach, w których dopuszcza się sprzedaż wyrobów gastronomicznych i napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych z możliwością spożywania wewnątrz lokalu.
Koła Gospodyń Wiejskich, organizacje pozarządowe oraz przedstawiciele sołectw będą prowadzić sprzedaż drobnych produktów gastronomicznych, ozdób i zabawek o charakterze regionalnym i lokalnym.
Oferent zobowiązany jest do wniesienia opłaty targowej za wszystkie stoiska i urządzenia, które wystawi podczas imprezy zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Dobrej (uchwała- załącznik Nr 5).
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |