Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446) zwołuję SESJĘ RADY MIEJSKIEJ W DOBREJ z następującym projektem porządku obrad:
1. SPRAWY REGULAMINOWE
- otwarcie obrad
- stwierdzenie kworum
- ustalenie porządku obrad XXIV sesji
- przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady Miejskiej
2. PODJĘCIE UCHWAŁ
- w sprawie sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy Dobra,
- w sprawie poboru podatków i opłat w drodze inkasa,
- w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej w Dobrej,
- w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej w Dobrej,
- w sprawie przyjecie planu pracy Komisji Społecznej, Oświaty, Kultury i Sportu w Dobrej,
- w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa w Dobrej,
- w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie gminy Dobra.
3. PRZYJECIE SPRAWOZDAŃ KOMISJI RADY MIEJSKIEJ ZA ROK 2016.
4. INFORMACJA Z PRACY BURMISTRZA MIĘDZY SESJAMI.
5. INTERPELACJE, WOLNE WNIOSKI I ZAPYTANIA ZGŁASZANE NA SESJI ORAZ ODPOWIEDZI.
6. ZAKOŃCZENIE OBRAD.
Obrady sesji Rady Miejskiej w Dobrej odbędą się 31 stycznia 2017 r. o godz. 14:00 w sali konferencyjnej zaplecza miejskiej hali sportowej w Dobrej.
Podstawa prawna: zgodnie z art.25 ust.3 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r.,poz.446) radnemu przysługuje zwolnienie z pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organu gminy.
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |