Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446) zwołuję SESJĘ RADY MIEJSKIEJ W DOBREJ z następującym projektem porządku obrad:
1. SPRAWY REGULAMINOWE
- otwarcie obrad
- stwierdzenie kworum
- ustalenie porządku obrad XXV sesji
- przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej
2. SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI Z OŚRODKA POMOCY SPOŁECZMEJ W DOBREJ ZA 2016 ROK.
3. SPRAWOZFDANIE Z DZIAŁANOŚCI BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W DOBREJ ZA 2016 ROK.
4. SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI GMINNEGO PROGRAMU PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH W DOBREJ ZA2016 ROK.
5. PODJĘCIE UCHWAŁ
- w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki o Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2017,
- w sprawie projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą - Prawo oświatowe, zlokalizowanych na terenie Gminy Dobra,
- w sprawie listu otwartego mieszkańca gminy Dobra, stanowiącego skargę na działalność Burmistrza Gminy Dobra, kierownika gminnej jednostki organizacyjnej.
6. INFORMACJA Z PRACY BURMISTRZA MIĘDZY SESJAMI
7. INTERPELACJE, WOLNE WNIOSKI I ZAPYTANIA ZGŁASZANE NA SESJI ORAZ ODPOWIEDZI.
8. ZAKOŃCZENIE OBRAD.
Obrady sesji Rady Miejskiej w Dobrej odbędą się 24 lutego 2017 r. o godz. 14:00 w sali konferencyjnej zaplecza miejskiej hali sportowej w Dobrej.
Podstawa prawna: zgodnie z art.25 ust.3 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r.,poz.446) radnemu przysługuje zwolnienie z pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organu gminy.
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |