Porządek obrad:
1. SPRAWY REGULAMINOWE
- otwarcie obrad
- stwierdzenie kworum
- ustalenie porządku obrad X sesji
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
2. ŚLUBOWANIE NOWO WYBRANEGO RADNEGO.
3. PODJĘCIE UCHWAŁ
- w sprawie współdziałania między jednostkami samorządu terytorialnego przy realizacji zadania publicznego i wydzielenia na ten cel odpowiedniego majątku,
- w sprawie wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra,
- w sprawie sprzedaży lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku nr 14 Błądkowie wraz z udziałem w działce gruntowej nr 8/8 oraz pomieszczenia gospodarczego z udziałem do 190/1000 w budynku gospodarczym i działce gruntowej nr 8/7,
- w sprawie ustalenia wysokości opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg dla dróg gminnych na terenie Gminy Dobra,
- w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej w Dobrej nr XXX/194/2009 z dnia 19 lutego 2009 roku, w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dobra.
4. INFORMACJA Z PRACY BURMISTRZA MIĘDZY SESJAMI.
5. INTERPELACJE, WOLNE WNIOSKI I ZAPYTANIA ZGŁASZANE NA SESJI ORAZ ODPOWIEDZI.
6. ZAKOŃCZENIE OBRAD.
Obrady sesji Rady Miejskiej w Dobrej odbędą się 15 października 2015 r. o godz.1400 w sali konferencyjnej zaplecza Miejskiej Hali Sportowej.
Podstawa prawna: zgodnie z art.25 ust.3 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity:
Dz. U. z 2013r.,poz.594 z póź. zm.) radnemu przysługuje zwolnienie z pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organu gminy.
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |