Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz.1591 z późniejszymi zmianami) zwołuję sesję Rady Miejskiej w Dobrej z następującym projektem porządku obrad:
1. SPRAWY REGULAMINOWE
- otwarcie obrad
- stwierdzenie kworum
- ustalenie porządku obrad XXIII sesji
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
2. PODJĘCIE UCHWAŁ
- w sprawie obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego,
- w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
- w sprawie uchylenia uchwały Nr XXXVIII/247/2009 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 12 listopada 2009 r. w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości,
- w sprawie określenia wysokości stawek w podatku od środków transportowych,
- w sprawie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Dobra w latach 2013-2017,
- w sprawie zwolnienia zakładu budżetowego – Zakładu Administracji Mienia Komunalnego w Dobrej z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu Gminy Dobra,
- w sprawie zmiany budżetu gminy Dobra na 2012 rok.
3. INTERPELACJE, WOLNE WNIOSKI I ZAPYTANIA ZGŁASZANE NA SESJI ORAZ ODPOWIEDZI.
4. ZAKOŃCZENIE OBRAD.
Obrady sesji Rady Miejskiej w Dobrej odbędą się 7 listopada 2012 r. o godz. 12.00 w sali konferencyjnej zaplecza Miejskiej Hali Sportowej.
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |