Obrady sesji Rady Miejskiej w Dobrej odbędą się 27 maja 2013r. o godz. 13:00 w sali konferencyjnej zaplecza Miejskiej Hali Sportowej z następującym projektem porządku obrad:
1. SPRAWY REGULAMINOWE
-otwarcie obrad
-stwierdzenie kworum
-ustalenie porządku obrad XXIX sesji
-przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
2. PODJĘCIE UCHWAŁ
-w sprawie skargi dotyczącej działań Dyrektor Szkoły Podstawowej Dobrej (załączniki do wyjaśnień Pani Dyrektor Szkoły Podstawowej do wglądu w Biurze Rady Miejskiej (pok.nr 15 lub pocztą e-mail na życzenie),
-w sprawie upoważnienia dla kierownika Administracji Mienia Komunalnego w Dobrej do załatwiania indywidulanych spraw z zakresu administracji publicznej
-w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra w 2013 roku,
-w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej numerem działki 430/9 położonych w obrębie Dobropole,
-w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowych, oznaczonych numerami działek 244 i 245 położonych w Dobrej przy ulicy Strażackiej,
-w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 511/5 położonej w obrębie Dobra,
-w sprawie lokalnego Programu Pomocy Społecznej p.n. „ POMÓŻ SOBIE”- od bierności do aktywności.
3. INFORMACJA O PRACY BURMISTRZA DOBREJ MIĘDZY SESJAMI.
4. OCENA ZASOBÓW POMOCY SPOŁECZNEJ NA ROK 2012 DLA GMINY DOBRA (materiały do wglądu w Biurze Rady Miejskiej pok. nr 15 lub pocztą e-mail na życzenie).
5. INTERPELACJE, WOLNE WNIOSKI I ZAPYTANIA ZGŁASZANE NA SESJI ORAZ ODPOWIEDZI
6. ZAKOŃCZENIE OBRAD.
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |