1. SPRAWY REGULAMINOWE
- otwarcie obrad
- stwierdzenie kworum
- ustalenie porządku obrad XXIV sesji
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
2. PODJĘCIE UCHWAŁ
- w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz górnej stawki za opróżnianie zbiorników bezodpływowych na terenie Gminy Dobra,
- w sprawie uchwalenia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
- w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowych zabudowanych oznaczonych numerami działek 244 i 245 położonych w Dobrej przy ulicy Strażackiej,
- w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Dobra, udostępnionych dla operatorów i przewoźników.
3. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZMIAN WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINACH.
- Projekt regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra (podany do opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego).
4. INTERPELACJE, WOLNE WNIOSKI I ZAPYTANIA ZGŁASZANE NA SESJI ORAZ ODPOWIEDZI.
5. ZAKOŃCZENIE OBRAD.
Obrady sesji Rady Miejskiej w Dobrej odbędą się 30 listopada 2012 r. o godz. 12.00 w sali konferencyjnej zaplecza Miejskiej Hali Sportowej.
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |