Obrady sesji Rady Miejskiej w Dobrej odbędą się 19 grudnia 2012 r. o godz. 13.00 w sali konferencyjnej zaplecza Miejskiej Hali Sportowej.
Porządek obrad:
1. SPRAWY REGULAMINOWE
- otwarcie obrad
- stwierdzenie kworum
- ustalenie porządku obrad XXV sesji
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
2. PODJĘCIE UCHWA
- w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne,
- w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty,
- w sprawie ustalenia sposobu obliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, która w części stanowi nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomość, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne,
-w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości oraz wykazu dokumentów potwierdzających dane zawarte w tej deklaracji,
- w sprawie zmiany budżetu i w budżecie gminy Dobra na 2012 rok,
- w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na 2013 rok.
3. INTERPELACJE, WOLNE WNIOSKI I ZAPYTANIA ZGŁASZANE NA SESJI ORAZ ODPOWIEDZI.
4. ZAKOŃCZENIE OBRAD.
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |