UWAGA! Bardzo ważna informacja do osób, które złożyły wnioski o przyznanie grantów PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym
data dodania: 2021-11-18 | wprowadził: Sebastian Kuran
UWAGA BARDZO WAŻNE!
Dla osób, które złożyły oświadczenia w sprawie grantów na sprzęt komputerowy PPGR.
W dniu 17 listopada 2021 nastąpiła zmiana regulaminu. Instytucja obsługująca WYMAGA POŚWIADCZENIA ZATRUDNIENIA w PGR. Można się okazać zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
Prosimy Wszystkie osoby, które składając wcześniej oświadczenia nie dołączały dokumentów poświadczających zatrudnienie (wcześniej nie były one obligatoryjne) o ich pilne dostarczenie do Urzędu Miejskiego w Dobrej. Termin przyjmowania do 30 listopada 2021 roku.
Dokumentem potwierdzającym będzie: świadectwo pracy, książeczka ubezpieczeniowa lub inny dokument urzędowy.
Osoby nie posiadające dokumentów mogą zgłosić się do Składnicy AKT w Łobzie gdzie znajdują się dokumenty dotyczące KPGR Dobra.
Szanowni Państwo, obowiązek dostarczenia dokumentów, to jest decyzja instytucji wdrażającej, też jesteśmy tym bardzo zaskoczeni, ale wierzymy w sprawne uzupełnienie przez Państwa dokumentów, które pozwoli prawidłowo zrealizować grant i pozyskać środki na sprzęt komputerowy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.