Pod koniec kwietnia br. zostało podpisane porozumienie pomiędzy Powiatem Łobeskim, oraz m.in. Gminą Dobra, dotyczące wspólnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór dostawcy energii elektrycznej.
Zamierzenie to ma na celu optymalizację kosztów zakupu energii elektrycznej, dlatego też przed ogłoszeniem przetargu nieograniczonego, wykonano analizę prawną zawartych dotychczasowo umów oraz analizę zużycia energii elektrycznej w okresie ostatnich 12 miesięcy.
Przedmiotem optymalizacji kosztów zakupu energii elektrycznej objęte będzie oświetlenie uliczne na terenie całej gminy, a także obiekty użyteczności publicznej oraz pozostające własnością gminy Dobra, w tym m.in.: budynek Urzędu Miejskiego, Szkoły, Biblioteka publiczna i świetlice wiejskie. Z wstępnych analiz i wyliczeń wynika, że w latach 2016-2017, oszczędności z tytułu wyboru dostawcy energii elektrycznej mogą wynieść około 70 tys. zł.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.