Projekt „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobra” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013,
Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne -zwiększanie innowacyjności gospodarki,
Działanie 8.3.„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion”
Dobra, dn. 14.03.2014 r.
Znak sprawy: PIK.MM.04.042.6.14
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Gmina Dobra z siedzibą w Dobrej 72-210, Rynek 1, w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobra” realizowanego na postawie umowy numer: POIG.08.03.00-32-193/13-01 zawartej pomiędzy Władzą Wdrażającą Programy Europejskie, a Gminą Dobra, zaprasza do złożenia oferty na:
Przedmiot zamówienia:
Szkolenia z podstawowej obsługi komputera i Internetu
w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Dobra”, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej
- projekt nr POIG.08.03.00-32-327/13-01 w ramach działania 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion” osi priorytetowej 8. „Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Niniejsze postępowanie ofertowe prowadzone jest na podstawie art. 4, ust. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami). Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 14000 euro.
Opis przedmiotu zamówienia dotyczy: przeprowadzenia kursów podstawowej obsługi komputera i Internetu:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Podczas szkoleń powinna zostać podjęta tematyka bezpiecznego użytkowania urządzeń, ponadto zostaną podjęte tematy zagrożeń użytkowników i piractwa komputerowego oraz poruszone zostaną aspekty korzystania z portali społecznościowych, bankowości elektronicznej i komunikatorów internetowych.
Tematy szkolenia:
• uruchamianie i bezpieczne użytkowanie urządzenia;
• podstawowa obsługa pakietu biurowego Office;
• wyszukiwanie, instalacja i obsługa programów potrzebnych do pracy i zabawy, opartych na bezpłatnej licencji;
• informowanie o zagrożeniach niosących za sobą korzystanie z „pirackiego” oprogramowania;
• korzystanie z przeglądarki internetowej;
• korzystanie z podstawowych portali informacyjnych i społecznościowych;
• zakładania i obsługi poczty elektronicznej;
• obsługi bankowości elektronicznej;
• obsługi innych narzędzi potrzebnych uczestnikom projektu.
Termin realizacji zamówienia:
od 31.03.2014 r. do 30.06.2014 r.
Wymagania dodatkowe:
Oferent powinien przedstawić harmonogram realizacji szkoleń oraz określić ilość godzin szkoleniowych.
Termin związania ofertą:
30 dni od upływu terminu składania ofert
Termin składania ofert:
24.03.2014 r. do godziny 10:00
Miejsce składania ofert:
Gmina Dobra z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Dobrej
72-210 Dobra
Rynek 1,
w Sekretariacie, pokój nr 8
Termin otwarcia ofert:
24.03.2014 r. o godzinie 11:30
Miejsce otwarcia ofert:
Gmina Dobra z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Dobrej
Rynek 1,
sala konferencyjna, nr 2 (parter)
Zamawiający będzie brał pod uwagę:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków oferty złożonych przez Oferentów.
Wymagania formalne:
Gmina Dobra
Rynek 1,
72-210 Dobra
w Sekretariat, pokój nr 8
„Szkolenia z podstawowej obsługi komputera i Internetu”
Nie otwierać przed 24.03.2014 r. do godziny 11:30
Dokumenty, jakie wykonawcy zobowiązani są przedstawić wraz z ofertą (zał. 1):
1) aktualny odpis z właściwego rejestru (w przypadku firmy), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zaproszeniu oraz została uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający może nie przyznać zamówienia jeśli oferta najkorzystniejsza nie będzie odpowiadała interesowi publicznemu.
Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony o decyzji Zamawiającego oraz określony będzie termin zawarcia umowy. O wyborze oferty najkorzystniejszej oferty zostaną powiadomieni na pisemnie lub za pomocą telefaxu lub drogą elektroniczną wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
Burmistrz Dobrej
Barbara Wilczek
Załączniki:
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |