Projekt „POMÓŻ SOBIE – od bierności do aktywności” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Zapytanie ofertowe na
zorganizowanie wyjazdu integracyjno-kulturoznawczego
W związku z realizacją projektu „POMÓŻ SOBIE – od bierności do aktywności”, w ramach „Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”, Priorytet VII – Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 – Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 – Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej zaprasza do przedstawienia oferty cenowej.
Niniejsza oferta nie są częścią postępowania przetargowego, lecz służy jedynie analizie cen rynkowych.
ZAMAWIAJĄCY:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 1
72-210 DOBRA
NIP 856-158-12-57
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie wyjazdu integracyjno- kulturoznawczego dla 5 uczestniczek projektu i ich otoczenia w ramach realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej projektu „POMÓŻ SOBIE – od bierności do aktywności” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:
KOD CPV: 6351100-4 Organizacja wycieczek
Planowany termin wycieczki: MAJ 2014 r. dokładna data wyjazdu uzgodniona będzie po złożeniu zamówienia.
MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA : propozycja dowolna Zamawiającego
ZAMÓWIENIE OBEJMUJE :
1. zapewnienie wyżywienia – obiad oraz kolacja,
2. ubezpieczenia uczestników,
3. opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu wyjazdu,
4. zorganizowanie dowozu dla uczestników z miejsca zamieszkania na miejsce zbiórki i po powrocie rozwiezienie uczestników do miejsca zamieszkania, na miejscu, jeśli takowy będzie potrzebny,
5. suchy prowiant dla każdego: np. woda mineralna, baton, drożdżówka, owoc,
6. zapewnienie opieki kompetentnego pilota na całej trasie wycieczki w trakcie zwiedzania zgodnie z programem wycieczki np. obiekty, muzea, itp.
7. pokrycie opłat wszystkich ujętych w programie biletów wstępu/wejść do wskazanych obiektów.
LICZBA UCZESTNIKÓW, ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE
Liczba uczestników wynosi 5 osób i ich otoczenie (w tym rodzeństwo, partnerzy, rodzice, koordynator projektu, 3 pracowników socjalnych łącznie około 20 osób); dzieci, młodzież,
osoby niepełnosprawne - bez trudności w poruszaniu się. Uczestnicy zamieszkali na terenie gminy Dobra.
FORMA PŁATNOŚCI:
Faktura VAT lub rachunek wystawiony zgodnie z zawartą umową. Forma płatności: przelew 14 dni po wykonaniu usługi.
KRYTERIA WYBORU OFERTY:
Oferta powinna zawierać kwotę brutto przypadającą na jednego uczestnika wycieczki oraz kwotę brutto całej wycieczki – kwota musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Jako kryterium oferty przyjmuje się najniższą zaproponowaną cenę brutto za wykonanie przedmio-tu zamówienia - 100 % cena.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć do dnia 20.05.2014 r. . do godz. 15.30. Formularze złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty można składać w następujący sposób:
• drogą elektroniczną na adres e-mail: m.klos@dobragmina.pl lub faxem: 91 39 14 191 lub
• drogą pocztową na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej;
ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, w zamkniętej kopercie zawierającej: nazwę oferenta oraz
dopisek „ Wyjazd integracyjno-kulturoznawczy”;
• osobiście w biurze projektu: ul. Rynek 1, 72-210 Dobra (pokój Nr 1 w budynku Urzędu Miejskiego w Dobrej), w zamkniętej kopercie zawierającej: nazwę oferenta oraz dopisek „ Wyjazd integracyjno-kulturoznawczy”.
Osoba do kontaktów roboczych: Koordynator projektu – Małgorzata Kłos nr tel. 913914191.
tel. kom. 501341819
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie Ratunkowe |
999 |
Straż Pożarna |
998 91 39 74 026 91 39 70 944 |
Policja w Dobrej fax Policja - Łobez Dyżurny |
91 56 15 572 91 56 15 575 997 91 56 15 511 |