data dodania: 2019-01-07 | wprowadził: Sebastian Kuran
Z dniem 03 stycznia 2019 r. Gmina Dobra powierza Zakładowi Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Dobrej, ul. Wojska Polskiego 23, 72-210 Dobra, zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Dobrej.
Biuro administracji zmieni swoją lokalizację i znajdować będzie się na terenie ZGK Sp. z o.o. przy ul. Wojska Polskiego 23 w Dobrej. To właśnie tam od stycznia br. należy udać się, by załatwić sprawy związane m.in. z pochówkiem.
Godziny pracy biura cmentarza: od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00.
Z nowym administratorem można kontaktować się pod numerami telefonu: +48 39 14 615, 724 405 410, oraz za pośrednictwem adresu e-mail: zgk@dobragmina.pl.
Cmentarz komunalny zarządzany jest na podstawie „Regulaminu cmentarza komunalnego w Dobrej”, który został przyjęty na podstawie Zarządzenie nr 1/2005 Burmistrza Dobrej z dnia 3 stycznia 2005 r.
Zarządzanie nad Cmentarzem Komunalnym polegać będzie m.in. na:
- czynnościach porządkowych (pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości, konserwacja urządzeń cmentarnych),
- czynnościach administracyjnych (nadzór architektoniczno-urbanistyczny, sanitarny czy porządkowy, prowadzenie ksiąg, udostępnianie infrastruktury cmentarza).
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.